Még erősebb LC4-es egyhengeres erőforrás, továbbfejlesztett futómű, még jobb és kényelmesebb supermoto ergonómia. Minek örül ennél jobban egy keresztben közlekedő gumifüstölő? Versenyzésre vagy mindennapi használatra, csakis a legigényesebbeknek!
Motor típusa | egyhengeres, négyütemű |
Furat x Löket | 102 / 80 mm |
Hengerűrtartalom | 654 köbcentiméter |
Sűrítési arány | 11.8:1 |
Keverékképzés | Keihin EFI with EPT |
Gyújtás | Keihin EMS |
Indító rendszer | Elektromos |
Kenés | Pressure lubrication with 2 oil pumps |
Erőátvitel | 6 fokozatú, körmös kapcsoló |
Kuplung | hidraulikus működtetésű, APTC csúszókuplung |
Primer áttétel | 36:79 |
Végáttétel | 16 : 42 |
Váz típusa | Chromium-Molybdenum trellis frame, powder-coated |
Villaszög / Utánfutás | 63° / 112 mm |
Felfüggesztés elöl | WP USD Ø 48 mm |
Felfüggesztés hátul | WP-Monoshock |
Rugóút elöl/hátul | 275 / 265 mm |
Kerékabroncs elöl | 3.5 x 17" |
Kerékabroncs hátul | 5 x 17" |
Fékek elöl | Brembo 4 - dugattyús, radiális, 320 mm-es tárcsával |
Fékek hátul | Brembo, 240 mm – es tárcsával |
Gumiabroncs elöl | 120/70 ZR 17 |
Gumiabroncs hátul | 160/60 ZR 17 |
Üzemanyagtartály | 12 liter |
Tengelytáv | 1480 mm |
Ülés magasság | 900 mm |
Önsúly | 139 kg |