A KTM 2011 tavaszán egy igazán komoly vasat ereszt az utcákra, és itt most nem a nehézfémre gondolunk. Az első legális 125-ös sportmotor a KTM mérnökeitől. Hamisítatlan, nagymotoros vezetési élmény és technika, korrekt ár.
Motor típusa | egyhengeres, négyütemű |
Furat x Löket | 58 / 47,2 mm |
Hengerűrtartalom | 124,7 köbcentiméter |
Teljesítmény | 11 kw (15 Le) 9500-as fordulatnál |
Keverék képzés | Elektromos befecskendező |
Gyújtás | Bosch |
Indító rendszer | Elektromos önindító |
Hűtés | Folyadékhűtés |
Erőátvitel | 6 fokozatú |
Primer áttétel | 36:79 |
Végáttétel | 14:45 |
Váz típusa | Chromium-Molybden térhálós csőváz |
Villaszög / Utánfutás | 65° / 100 mm |
Felfüggesztés elöl | WP USD Ø 43 mm |
Felfüggesztés hátul | WP-Monoshock |
Kerékabroncs elöl | 3.0 x 17" |
Kerékabroncs hátul | 4 x 17" |
Fékek elöl | 280 mm-es tárcsa |
Fékek hátul | 220 mm – es tárcsa |
Gumiabroncs elöl | 110/70 ZR 17 |
Gumiabroncs hátul | 150/60 ZR 17 |
Üzemanyagtartály | 11 liter |
Tengelytáv | 1367 ± 15 mm |
Ülés magasság | 800 mm |
Önsúly | 127 kg |