Már a rajtnál eldől, ki a győztes. A kanyarerdő és minden versenypálya egyeduralkodója: természetesen TE és az RC8 R. Az ideális ív már rég beégett az elmédbe, kanyarok és egyenesek.
Motor típusa | kéthengeres, négyütemű V75°,DOHC |
Furat x Löket | 105,0 X 69,0 mm |
Hengerűrtartalom | 1.195 köbcentiméter |
Sűrítési arány | 13, 5:1 |
Keverékképzés | Keihin EFI (52 mm fojtószelep átmérő) |
Gyújtás | Keihin EMS |
Indító rendszer | Elektromos önindító |
Kenés | 3 olajpumpa |
Erőátvitel | 6 fokozatú, körmös kapcsoló |
Primer áttétel | 40:76 |
Végáttétel | 17:37 |
Váz típusa | Chromium-Molybden térhálós csőváz |
Villaszög / Utánfutás | 66.7° / 97 mm |
Felfüggesztés elöl | WP-USD Ø 43 mm |
Felfüggesztés hátul | WP-Monoshock |
Kerékabroncs elöl | 3.5 x 17" |
Kerékabroncs hátul | 6 x 17" |
Fékek elöl | 2 x Brembo 4 - dugattyús, radiális, 320 mm-es tárcsával |
Fékek hátul | Brembo 2 - dugattyús, 220 mm – es tárcsával |
Gumiabroncs elöl | 120/70 ZR 17 |
Gumiabroncs hátul | 190/55 ZR 17 |
Üzemanyagtartály | 16.5 liter |
Tengelytáv | 1425 mm |
Ülés magasság | 805 / 825 mm |
Önsúly | 184 kg |