*KTM 1190 RC8 R

Semmi nem szólhat közbe!

Már a rajtnál eldől, ki a győztes. A kanyarerdő és minden versenypálya egyeduralkodója: természetesen TE és az RC8 R. Az ideális ív már rég beégett az elmédbe, kanyarok és egyenesek.

Műszaki adatok

Motor típusa kéthengeres, négyütemű V75°,DOHC
Furat x Löket 105,0 X 69,0 mm
Hengerűrtartalom 1.195 köbcentiméter
Sűrítési arány 13, 5:1
Keverékképzés Keihin EFI (52 mm fojtószelep átmérő)
Gyújtás Keihin EMS
Indító rendszer Elektromos önindító
Kenés 3 olajpumpa
Erőátvitel 6 fokozatú, körmös kapcsoló
Primer áttétel 40:76
Végáttétel 17:37
Váz típusa Chromium-Molybden térhálós csőváz
Villaszög / Utánfutás 66.7° / 97 mm
Felfüggesztés elöl WP-USD Ø 43 mm
Felfüggesztés hátul WP-Monoshock
Kerékabroncs elöl 3.5 x 17"
Kerékabroncs hátul 6 x 17"
Fékek elöl 2 x Brembo 4 - dugattyús, radiális, 320 mm-es tárcsával
Fékek hátul Brembo 2 - dugattyús, 220 mm – es tárcsával
Gumiabroncs elöl 120/70 ZR 17
Gumiabroncs hátul 190/55 ZR 17
Üzemanyagtartály 16.5 liter
Tengelytáv 1425 mm
Ülés magasság 805 / 825 mm
Önsúly 184 kg