Egy igazi motoros tudja, hogy az erőhöz pontosság is kell. Visszajelzés. Egyensúly.
Ez az amiért a KTM könnyű, csúcstechnológiájó alvázzal kombinálta az új LC8-as
erőforrást.
Az eredmény: rengeteg nyomaték és 105 lóerő robbant ki a kanyarból miközben hatalmas vigyort csal az arcodra. A még nagyobb élményt és a még biztonságosabb motorozást szolgálja számos eszköz: a fejlesztett ride by wire, az integrált csatlakozási lehetőségek(KTM MyRide), a legújabb motorost segítő (Rider Aid) rendszerek.
De ez még nem minden, képzelj el egy hihetetlenül komoly fel és lefelé is működő gyorsváltót, különböző motorozási módokat(Sport, Street, Rain, Track), és egy személyre szabható kipörgésgátlót..
Ezeket teszi még különlegesebbé a formabontó KISKA dizájn.
A KTM 790 DUKE L elérhető A2 katógiába sorolható 35 kw teljesítménnyel.
Lökettérfogat: 799 ccm
Motor: 2 henger, 4 Ütem DOHC Parallel twin
Furat/löket: 88/65,7 mm
Lóerő: 105 LE @ 9000 rpm
Indítás: önindító
Váltó: 6 fokozat
Primer áttétel: 39:75
Kuplung: PASC (TM) csúszó kuplung
EMS: Bosch EMS
Váz: Króm-molibdén
Első felfüggesztés:WP upside-down Ø 43 mm
Hátsó felfüggesztés: WP Monoshock
Rugóút elöl: 140 mm
Rugóút hátsó: 150 mm
Tárcsafék: Elől: Dupla 300 mm-es féktárcsa, Brembo Négydugattyús radiális rögzített féknyereggel, Hátul: 240 mm-es féktárcsa, Brembo dupla dugattyús féknyereggel
Hajtás: X-Ring 520
ABS: Két csatornás Bosch 9.1 MP ABS (Kanyar ABS, Supermoto mód, Kikapcsolható)
Körmány szöge: 66°
Tengelytáv: 1475 mm
Hasmagasság: 186 mm
Ülés magasság: 825 mm
Tank kapacitás: 14 l
Súly: 169 kg
EMS: Bosch EMS
Miatta János
Tel.: +36-20-614-6404
E-mail: miatta.janos@fullgas.hu