Karcsú és minimalista kialakítás - motoros és motorkerékpár tökéletes összhangja - extrém könnyű irányíthatóság és kezelhetőség. A FREERIDE E’ egyedi, króm-molibdén acél főváza rácsavarozott öntött alumínium elemekkel alkotja a motorkerékpár teljes váz szerkezetét. Az alsó részeken maga az erőforrás és az alsó védőlemez biztosítja a kellő merevséget.
A KTM PowerPack-ot az öntött alumínium házba szerelt 360 lítium-ion akkumlátor cella és a BMS (Battery Management System) alkotja. Elegendő energiát szolgáltat egy órás motorozáshoz (stílustól sé tereptől függően) Csak nyisd fel az ülést, lazíts meg négy csavart az akksi cseréhez.
Az Engine Control Unit (ECU) a Freeride E motorjának "agya". A folyadék hűtéses egység minden körülmények között elegendő energiával látja el a motort. A jól leolvasható kijelzhőn folyamatosan láthatjuk sebességünk, az akkumlátor töltöttségi szintjét, és a választott üzemmódot.
A forradalmi brushless, állandó mágneses szinkron villanymotor 16 kW (21,5 hp) csúcsteljesítményű 42 Nm nyomatékra képes. A Freeride E ezáltal versenyképes a hasonló méretű belsőégésű motorok által hajtott motorkerékpárokkal.
A szálerősítésű poliamid segédváz hihetetlenül könnyű, erős és ellenálló.
A folyamatos teljesítményt az okos hűtési rendszer garantálja.
Motor típusa | Elektromos motor |
Névleges teljesítmény | 7,5 kW (10,1 LE) |
Max. teljesítmény | 22 kW (30 LE) |
Meghajtó akkumulátor | Lítium-ion (könnyen eltávolítható) |
Névleges feszültség | 300 V |
Töltési idő | 1,5 óra |
Váz típusa | acél-aluminium kompozit |
Segédváz | Nagy szilárdságú polymide / ABS műanyag |
Lengéscsillapító | WP Suspension - PDS rugóstag |
Rugóút elöl / hátul | 250 / 260 mm |
Villaszög | 67° |
Tengelytáv | 1418 ± 10 mm |
Ülésmagasság | 910 mm |
Önsúly | 95 kg |