Egy igazi motoros tudja, hogy az erőhöz pontosság is kell. Visszajelzés. Egyensúly.
Ez az amiért a KTM könnyű, csúcstechnológiájó alvázzal kombinálta az új LC8-as
erőforrást.
Az eredmény: rengeteg nyomaték és 115 lóerő robbant ki a kanyarból miközben hatalmas vigyort csal az arcodra. A még nagyobb élményt és a még biztonságosabb motorozást szolgálja számos eszköz: a fejlesztett ride by wire, az integrált csatlakozási lehetőségek(KTM MyRide), a legújabb motorost segítő (Rider Aid) rendszerek.
De ez még nem minden, képzelj el egy hihetetlenül komoly fel és lefelé is működő gyorsváltót, különböző motorozási módokat(Sport, Street, Rain, Track), és egy személyre szabható kipörgésgátlót..
Ezeket teszi még különlegesebbé a formabontó KISKA dizájn.
Lökettérfogat: 889 ccm
Motor: 2 henger, 4 Ütem DOHC Parallel twin
Furat/löket: 90,7/68,8 mm
Teljesítmény: 115 LE / 92 Nm
Indítás: önindító
Váltó: 6 fokozat
Kuplung: PASC (TM) csúszó kuplung
EMS: Bosch EMS RBW
Váz: Króm-molibdén
Első felfüggesztés:WP APEX upside-down Ø 43 mm
Hátsó felfüggesztés: WP Monoshock
Rugóút elöl: 140 mm
Rugóút hátsó: 150 mm
Tárcsafék: Elől: Dupla 300 mm-es féktárcsa, Brembo Négydugattyús radiális rögzített féknyereggel, Hátul: 240 mm-es féktárcsa, Brembo dupla dugattyús féknyereggel
Hajtás: X-Ring 520
ABS: Két csatornás Bosch 9.1 MP ABS (Kanyar ABS, Supermoto mód, Kikapcsolható)
Körmány szöge: 66°
Hasmagasság: 191 mm
Ülés magasság: 820 mm
Tank kapacitás: 14 l
Súly: 169 kg